A kémiatanítás problémái

A tanulók tudásának ellenörzése, értékelése és osztályozása az általános iskolai kémiaoktatásban

szöveg

A tanulók tudásának ellenőrzése, értékelése és osztályozása az a területe a pedagógiának, amely nap mint nap a legtöbb problémát veti fel. A helyes értékelés és osztályozás igen nagy jelentőséggel bír a személyiség formálásában. A helyes módon történő értékelés fokozza az eredményeket, a helytelen lerontja azokat. A szerző jól ismeri az utóbbi évtizedek didaktikai fejlődésének eredményeit, a változásokat az ellenőrzés-értékelés területén egyaránt. Mivel megszűnt a kémia területén is a szóbeli feleltetés egyeduralma, a gyakorlópedagógusoknak komoly segítséget fog jelenteni az írásbeli számonkérések alkalmával kapcsolatos útmutatások és tanácsok.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Könyv
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző dr.Sárik Tibor
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
dátum 1979-04-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 43,4 MB
formátum pdf
Jogi információk
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Közművelődési Központ és Könyvtár
leltári szám/regisztrációs szám 16137