Iskolai teljesítmény és szorongás (részlet)

szöveg

A szerző a könyvében olyan vizsgálatokat, módszereket ismertet, amelyekkel 7-9 éves általános iskolás tanulók szorongásának iskolai teljesítményükre gyakorolt hatását tanulmányozta két mindennapos iskolai helyzetben: 1. sürgetésre 2. osztályozás alkalmával.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy könyv
tárgy pszichológia
tárgy szorongás
tárgy iskolai teljesítmény
célközönség kutatók, szakemberek
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Forrai Tiborné
kiadó Akadémiai Kiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
dátum 2015-01-14
létrehozás dátuma 1968-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 9,2 MB
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
leltári szám/regisztrációs szám F74/277