Neveléstörténeti füzetek 3 (részlet)

A kölcsönös tanítás módja népoktatásunk történetében

szöveg

A kölcsönös tanítás módszere,közismertebb nevén Bell-Lancaster,vagy monitor-módszer leírását tartalmazza a könyv.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy népoktatás
tárgy monitor-módszer
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Náhlik Zoltán
kiadó Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
térbeli vonatkozás Magyarország
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1986-01-01
időbeli vonatkozás 1800-as évek
Jellemzők
hordozó papír
méret 28 MB,55 p.
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Közművelődési Központ és Könyvtár
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító ISSN 0237-014X;3,ISBN 963 7515 71 2
leltári szám/regisztrációs szám 2480