Neveléstörténeti füzetek 3 (részlet)
A kölcsönös tanítás módja népoktatásunk történetében
szöveg
A kölcsönös tanítás módszere,közismertebb nevén Bell-Lancaster,vagy monitor-módszer leírását tartalmazza a könyv.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | népoktatás |
tárgy | monitor-módszer |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Náhlik Zoltán |
kiadó | Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Magyarország |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1986-01-01 |
időbeli vonatkozás | 1800-as évek |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 28 MB,55 p. |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Közművelődési Központ és Könyvtár |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISSN 0237-014X;3,ISBN 963 7515 71 2 |
leltári szám/regisztrációs szám | 2480 |