Hogyan tanítsuk az írást az általános iskola alsó osztályaiban? (részlet)
Az oktatás és nevelés kérdései 12. szám
szöveg
A magyar nyelv az általános iskola egyik legfontosabb tantárgya. Kezdeti fokon ez a tantárgy öt, látszólag különálló területre oszlik: olvasás, írás, fogalmazás, nyelvtan és helyesírás, beszélgetés. Ez az öt fejezet a tárgyi ismeretek nyújtása mellett azt a célt is szolgálja, hogy a gyermek szóbeli és írásbeli kifejezőkészségét fejlessze.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | oktatás |
tárgy | írás |
tartalomjegyzék | Előszó teljes tartalomjegyzékAz írástanítás helyzete az elmúlt években Az írástanítás célja és feltételei Előkészület az írásórára Szemléltetés az írásórán Házi feladat Az írástanítás kapcsolata más tárgyakkal A sorminta A füzetek használatáról Az I-IV. osztály írástanításának célja, anyaga és feldolgozása Az írástanítás további feladatai |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Tankönyvkiadó |
közreműködő | Szerkesztő: Faragó Lászlóné |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1952-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 33,7 MB |
méret | 68 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | 5301 |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 H75/4242 |