Az értékelés és osztályozás korszerűsitésének kérdései (részlet)

szöveg

Hatékonyabb, eredményesebb oktató-nevelő munkát kívánnak az iskolától. A követelményeknek, az elvárásnak egy adott ország iskolarendszere csak akkor tud megfelelni, ha állandóan figyelemmel kíséri a társadalmi-tudományos-technikai fejlődés által létrehozott változásokat, ha folyamatosan korszerűsít. A korszerűsítésnek ki kell terjednie az iskolarendszerre, az oktatás szervezeti formáira, valamint az oktatás tartalmára és módszereire.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tartalomjegyzék
Bevezetés
Problématörténeti elemzés
A helyesnek elismert értékelés, osztályozás ismérvei
A szülők elvárása az iskolától
Az osztályozás szükségességének elvi és gyakorlati kérdései
Az értékelés, osztályozás hatása a tanulókra és a családi nevelésre
A kutatás megállapításainak összegzése
A jövő tendenciái
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Veszprémi László
kiadó Akadémiai Kiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1981-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 6,81 MB
méret 156 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító ISBN 963 05 2353 1
leltári szám/regisztrációs szám 371 V80/18280