A tanulás programozása (részlet)

szöveg

A tanítás elméleteit mindenkor a célokban és feladatokban meghatározott tanulói teljesítményekre való tekintettel dolgozták ki. Az elméletekre azonban olyan közvetett és közvetlen irányítás épült, amely a tanítás anyagán kívül a tanító beavatkozását tagolta lépésékre, abban a feltevésben, hogy e lépések maguktól motiválják az összes tanulót, kiváltják bennük a kitűzött célok eléréséhez szükséges tartós erőfeszítéseket.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tartalomjegyzék
Bevezetés
Tanulás, gondolkodás, iskola
A tanulás programozása
Irodalom
Névmutató
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Kiss Árpád
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1973-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 170,8 MB
méret 367 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító 52537
leltári szám/regisztrációs szám 371 K52/4957