A házi olvasmányok példakép-alakító szerepe (részlet)
Adalékok az olvasás pedagógiai hatásának pszichológiai vizsgálatához
szöveg
Az oktatásügy küszöbén álló továbbfejlesztésében lényeges törekvés, hogy a nevelés, a növendékek személyiségének formálása kerüljön a pedagógiai erőfeszítések középpontjában.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Előszó teljes tartalomjegyzékÁltalános kérdések A témához kapcsolódó hazai és külföldi kutatások Élő személyek mint a gyermek példaképei A 4. osztályos házi olvasmány példalép-alakító hatása Foglalkozási tervek Az irodalmi foglalkozások elindítása Eredmények és korlátok Összegezés Szakirodalom Gyermekrajzok a könyv egyes fejezeteihez |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Tóth Béla |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1978-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 101,5 MB |
méret | 164. oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 17 3452 8 |
azonosító | 52 796 |
leltári szám/regisztrációs szám | T 71/15529 |