A házi olvasmányok példakép-alakító szerepe (részlet)

Adalékok az olvasás pedagógiai hatásának pszichológiai vizsgálatához

szöveg

Az oktatásügy küszöbén álló továbbfejlesztésében lényeges törekvés, hogy a nevelés, a növendékek személyiségének formálása kerüljön a pedagógiai erőfeszítések középpontjában.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tartalomjegyzék
Előszó
Általános kérdések
A témához kapcsolódó hazai és külföldi kutatások
Élő személyek mint a gyermek példaképei
A 4. osztályos házi olvasmány példalép-alakító hatása
Foglalkozási tervek
Az irodalmi foglalkozások elindításaAz eredmények ellenőrzése és a hipotézis bizonyítása
Eredmények és korlátok
Összegezés
Szakirodalom
Gyermekrajzok a könyv egyes fejezeteihez
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Tóth Béla
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1978-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 101,5 MB
méret 164. oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító ISBN 963 17 3452 8
azonosító 52 796
leltári szám/regisztrációs szám T 71/15529