Magyar pedagógia 1965/2-3

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata

szöveg

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának negyedéves folyóirata. LXV. évfolyam - Új folyam, V. kötet, 2-3. szám

Cím(ek), nyelv
része A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Pedagógia 1965/2-3 - könyv
tartalomjegyzék
1945-1965
Ágoston György: Marx Gazdasági-filozófiai kéziratok című művének konceptusa.
Lehmann, Heinz és Schneider, Horst (Drezda): Az egységes szocialista köznevelési rendszer kialakításának alapelvei
Egyed András: Közösségi nevelés és nevelési szint
Kozma Tamás: A néma olvasás szerepe az olvasási készség fejlődésében
Bálint Béla: A tanulók önálló munkája a történelemórán
Eperjessy Géza: A történelemtanítással kapcsolatos órán- és iskolán kívüli munka
Ferenczy Mária: A történelmi fogalomalkotás problémájához egy gimnáziumi I. osztályos óra elemzése alapján
Lohr Ferenc: Az iskola és a tanítási célú technikai eszközök
Almásy György: Főiskolai hallgatók szellemi munkájának környezeti tényezői
Regős János: Az 1879. évi nemzetiségi népoktatási törvény
Szemle
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
kiadó Akadémiai Kiadó
közreműködő Főszerkesztő: Nagy Sándor
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
térbeli vonatkozás Magyarország
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1965-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 92,2 MB
méret 156 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár