Magyar pedagógia 1965/2-3 (részlet)
A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
szöveg
A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának negyedéves folyóirata. LXV. évfolyam - Új folyam, V. kötet, 2-3. szám
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Pedagógia 1965/2-3 |
tárgy | Folyóirat |
tárgy | Papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | 1945-1965 teljes tartalomjegyzékÁgoston György: Marx Gazdasági-filozófiai kéziratok című művének konceptusa. Lehmann, Heinz és Schneider, Horst (Drezda): Az egységes szocialista köznevelési rendszer kialakításának alapelvei Egyed András: Közösségi nevelés és nevelési szint Kozma Tamás: A néma olvasás szerepe az olvasási készség fejlődésében Bálint Béla: A tanulók önálló munkája a történelemórán Eperjessy Géza: A történelemtanítással kapcsolatos órán- és iskolán kívüli munka Ferenczy Mária: A történelmi fogalomalkotás problémájához egy gimnáziumi I. osztályos óra elemzése alapján Lohr Ferenc: Az iskola és a tanítási célú technikai eszközök Almásy György: Főiskolai hallgatók szellemi munkájának környezeti tényezői Regős János: Az 1879. évi nemzetiségi népoktatási törvény Szemle |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
közreműködő | Főszerkesztő: Nagy Sándor |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Magyarország |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1965-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 92,2 MB |
méret | 156 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |