A neveléstudomány szaknyelve (részlet)

Neopozitivizmus a polgári pedagógiában

A pedagógia időszerű kérdései külföldön 41.

szöveg

"Az összehasonlító pedagógia az elmúlt évtizedek neveléstudományának nagy fölfedezése. Bár eredete a XIX. századba nyúlik vissza, csak akkor indult fejlődésnek, amikor a kutatók felismerték, hogy az oktatásügyi kérdésekre hasznos válaszokat ad. Az összehasonlító pedagógia eredeti értelme szerint más országok oktatási rendszerének vizsgálata a hazai gyakorlat javítása, megreformálása céljából." A szerző

Cím(ek), nyelv
része A pedagógia időszerű kérdései külföldön 40.
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Nevelétudomány
tárgy Neopozitivizmus
tárgy Papír alapú könyv
tartalomjegyzék
Bevezetés
1. A nyelvi-logikai analízis mint pedagógiatörténeti jelenség
2. A nyelvi-logikai analízis mint neveléselméleti probléma
3. A nyelvi-logikai analízis mint neveléstudományi módszer
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Kozma Tamás
kiadó Tankönyvkiadó
közreműködő Szerkeszti: Illés Lajosné
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1974-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 87,3 MB
méret 107 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
forrás Oktatástörténeti Gyűjtemény
azonosító ISBN 963 17 0649 4
azonosító 52401/40
leltári szám/regisztrációs szám 370 K87/4545