A pedagógia időszerű kérdései hazánkban (részlet)
A televízió és a pedagógia
szöveg
A szerzők elsősorban az iskolai és családi nevelés szempontjai szerint vizsgálja a televízió szerepét, pozitív és negatív hatásait, s további lehetőségeit.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | pedagógia |
tárgy | televízió |
tartalomjegyzék | Előszó teljes tartalomjegyzékA nagy találmány Televíziónk születése és kezdeti szakaszai A televízió térhódítása A televízió elterjedésének okai A televízió elterjedésének következményei Család a televízió korában |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Nagy Andor |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1977-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | oldal:138 |
méret | MB:137 |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Dr. Nagy Andor, 1977 |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 17 2517 0 |
leltári szám/regisztrációs szám | 13440 |