Hogyan tanítsuk a fizikát a 7. osztályban (részlet)

szöveg

A természettudományok egybehangolása, a kölcsönhatás gondolkodást formáló szerepe, az anyag mindkét megjelenési formájának figyelembevétele, a testek, azok tulajdonsága és a fizikai mennyiségek megkülönböztetése döntő a fizika 7. osztályos tanításában is.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy könv
tárgy fizika oktatás
tárgy általános iskola 7.osztály
célközönség általános
Személyek, testületek
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1979-01-02
Jellemzők
hordozó papír
méret 134 MB
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Oktatástörténeti Gyűjtemény
azonosító ISBN 963 17 4476 0
leltári szám/regisztrációs szám 1755