Hogyan tanítsuk a fizikát a 7. osztályban (részlet)
szöveg
A természettudományok egybehangolása, a kölcsönhatás gondolkodást formáló szerepe, az anyag mindkét megjelenési formájának figyelembevétele, a testek, azok tulajdonsága és a fizikai mennyiségek megkülönböztetése döntő a fizika 7. osztályos tanításában is.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | könv |
tárgy | fizika oktatás |
tárgy | általános iskola 7.osztály |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1979-01-02 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 134 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | ISBN 963 17 4476 0 |
leltári szám/regisztrációs szám | 1755 |