Az írástanulás pszichológiája (részlet)

szöveg

A kézírás tanulásának vizsgálatára tereli a kutatók figyelmét az a gyakorlati szempont is, hogy a gyermekeknek az olvasást és sz írást közel egy időben kell elsajátítaniuk, így a két intellektuális képesség motivációja vagy erősíti, vagy gyengíti egymást.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tárgy írástanulás
tárgy pszichológia
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Dr. Ligeti Róbert
kiadó Tankönykiadó
közreműködő Virágvölgyi Péter
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
dátum 2015-02-03
létrehozás dátuma 1982-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 140,6 MB
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Oktatástörténeti Gyűjtemény
azonosító ISBN 963 17 6469 9
azonosító 52928
leltári szám/regisztrációs szám L66/4584