Az írástanulás pszichológiája (részlet)
szöveg
A kézírás tanulásának vizsgálatára tereli a kutatók figyelmét az a gyakorlati szempont is, hogy a gyermekeknek az olvasást és sz írást közel egy időben kell elsajátítaniuk, így a két intellektuális képesség motivációja vagy erősíti, vagy gyengíti egymást.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | írástanulás |
tárgy | pszichológia |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Dr. Ligeti Róbert |
kiadó | Tankönykiadó |
közreműködő | Virágvölgyi Péter |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
dátum | 2015-02-03 |
létrehozás dátuma | 1982-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 140,6 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | ISBN 963 17 6469 9 |
azonosító | 52928 |
leltári szám/regisztrációs szám | L66/4584 |