Az olvasás-írás, számolás-mérés elemeinek tanítása I. (részlet)
Középső szakasz
szöveg
A nevelés-oktatás egységéből kiindulva az olvasás-írás tanítása útján is a sérült személyiség optimális fejlesztését tűzték ki célul. Az aprólékosan kidolgozott módszertani lépésekkel is az értelmi, érzelmi, etikai források egyidejű gazdagítására törekedtek. Az olvasástanítási módszerek közül az elemző-összetevő-hangoztató módszer hagyományait igyekeztek konzekvensen, apró lépésekre bontva alkalmazni, lehetőséget adva más módszerek elemeinek az alkalmazására, az önálló pedagógiai munka, alkotókedv kibontakoztatására.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | pedagógia |
tárgy | mérés |
tartalomjegyzék | 1. Az olvasás-írás megalapozó képességek fejlesztése az alsó szakaszban teljes tartalomjegyzék2. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a harmadik csoportban 3. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a negyedik csoportban 4. Az olvasás-írás elemeinek tanítása az ötödik csoportban 5. A számolás-mérés elemei tanításának főbb kérdései6. A számolás-mérés elemei tanítása a harmadik csoportban 7. A számolás-mérés elemeinek tanítás a a negyedik csoportban 8. A számolás-mérés elemeinek tanítása az ötödik csoportban |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Kovács Tiborné, Dr. Jahn Ernő |
kiadó | Művelődési Minisztérium |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1988-01-02 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 53,9 MB |
méret | 177 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 682 200 X |
leltári szám/regisztrációs szám | 25.394 |