Az olvasás-írás, számolás-mérés elemeinek tanítása I. (részlet)

Középső szakasz

szöveg

A nevelés-oktatás egységéből kiindulva az olvasás-írás tanítása útján is a sérült személyiség optimális fejlesztését tűzték ki célul. Az aprólékosan kidolgozott módszertani lépésekkel is az értelmi, érzelmi, etikai források egyidejű gazdagítására törekedtek. Az olvasástanítási módszerek közül az elemző-összetevő-hangoztató módszer hagyományait igyekeztek konzekvensen, apró lépésekre bontva alkalmazni, lehetőséget adva más módszerek elemeinek az alkalmazására, az önálló pedagógiai munka, alkotókedv kibontakoztatására.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tárgy pedagógia
tárgy mérés
tartalomjegyzék
1. Az olvasás-írás megalapozó képességek fejlesztése az alsó szakaszban
2. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a harmadik csoportban
3. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a negyedik csoportban
4. Az olvasás-írás elemeinek tanítása az ötödik csoportban
5. A számolás-mérés elemei tanításának főbb kérdései6. A számolás-mérés elemei tanítása a harmadik csoportban
7. A számolás-mérés elemeinek tanítás a a negyedik csoportban
8. A számolás-mérés elemeinek tanítása az ötödik csoportban
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Kovács Tiborné, Dr. Jahn Ernő
kiadó Művelődési Minisztérium
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1988-01-02
Jellemzők
hordozó papír
méret 53,9 MB
méret 177 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító ISBN 963 682 200 X
leltári szám/regisztrációs szám 25.394