Az értékelés és osztályozás korszerűsitésének kérdései (részlet)
szöveg
Hatékonyabb, eredményesebb oktató-nevelő munkát kívánnak az iskolától. A követelményeknek, az elvárásnak egy adott ország iskolarendszere csak akkor tud megfelelni, ha állandóan figyelemmel kíséri a társadalmi-tudományos-technikai fejlődés által létrehozott változásokat, ha folyamatosan korszerűsít. A korszerűsítésnek ki kell terjednie az iskolarendszerre, az oktatás szervezeti formáira, valamint az oktatás tartalmára és módszereire.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékProblématörténeti elemzés A helyesnek elismert értékelés, osztályozás ismérvei A szülők elvárása az iskolától Az osztályozás szükségességének elvi és gyakorlati kérdései Az értékelés, osztályozás hatása a tanulókra és a családi nevelésre A kutatás megállapításainak összegzése A jövő tendenciái |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Veszprémi László |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1981-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 6,81 MB |
méret | 156 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 05 2353 1 |
leltári szám/regisztrációs szám | 371 V80/18280 |