Eredménymérés az iskolában (részlet)
A fogalmazástechnika mérésmetodikai problémái
szöveg
A fogalmazótevékenység dialektikus folyamat.Benne elválaszthatatlan egymástól és kölcsönösen hat egymásra a folyamat két tényezője: a kifejezendő személyiségtartalom és a kifejező technika.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékI.A fogalmazástechnika mérésének metodikája A mérés feltételei Az országos reprezentatív mérés megszervezése és végrehajtása II. Az országos színvonal elemzése műveletként. III. Az átlagos eredmények alakulása. Az átlagos teljesítmények számításának módja. Az átlagos eredmények elemzése A teljesítményeket befolyásoló tényezők IV: A gyakorló pedagógusok által végezhető mérések Függelék Iridalomjegyzék |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Dr Orosz Sándor |
kiadó | Tankönyvkiadó |
közreműködő | Dr Ágoston György |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Szendrő |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
hivatalos kibocsátás | 1972-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 55,5 MB |
méret | 200 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | 3985 |