Az algoritmusok és a programozott oktatás (részlet)

A pedagógia időszerű kérdései külföldön

szöveg

A programozott oktatást tudvalevőleg az a szükségszerűség hozta létre, hogy gyökeresen javítanunk kell az oktatás és a tanulás folyamatát, irányíthatóbbá és ellenőrizhetőbbé kell tennünk ezeket a folyamatokat.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy oktatás
tartalomjegyzék
A probléma felvetése és jelentősége
A folyamat algoritmikus leírásának módjai
Az oktatás algoritmusai és az algoritmusok oktatása
Az algoritmus fogalmának helyes alkalmazása a pedagógiai jelenségekre
Az eléggé elemi műveletnek és a programozott oktatás lépésnagyságának problémája
A didaktikai feladatnak és megoldása, algoritmusának fogalma
Az oktatás mint állapotok átalakításának folyamata
Az oktatási program kidolgozásának szakaszai
Néhány gondolat a programozott oktatás hatékonyságáról
Befejezés
Jegyzetek
Irodalom
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
kiadó Tankönyvkiadó
közreműködő L.N.Landa tanulmánya, Szerkeszti: Illés Lajosné
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1966-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 44,3 MB
méret 90. oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító 52401/XIII.
leltári szám/regisztrációs szám L21/2257