Az algoritmusok és a programozott oktatás (részlet)
A pedagógia időszerű kérdései külföldön
szöveg
A programozott oktatást tudvalevőleg az a szükségszerűség hozta létre, hogy gyökeresen javítanunk kell az oktatás és a tanulás folyamatát, irányíthatóbbá és ellenőrizhetőbbé kell tennünk ezeket a folyamatokat.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | oktatás |
tartalomjegyzék | A probléma felvetése és jelentősége teljes tartalomjegyzékA folyamat algoritmikus leírásának módjai Az oktatás algoritmusai és az algoritmusok oktatása Az algoritmus fogalmának helyes alkalmazása a pedagógiai jelenségekre Az eléggé elemi műveletnek és a programozott oktatás lépésnagyságának problémája A didaktikai feladatnak és megoldása, algoritmusának fogalma Az oktatás mint állapotok átalakításának folyamata Az oktatási program kidolgozásának szakaszai Néhány gondolat a programozott oktatás hatékonyságáról Befejezés Jegyzetek Irodalom |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Tankönyvkiadó |
közreműködő | L.N.Landa tanulmánya, Szerkeszti: Illés Lajosné |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1966-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 44,3 MB |
méret | 90. oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | 52401/XIII. |
leltári szám/regisztrációs szám | L21/2257 |