A tanulás programozása (részlet)
szöveg
A tanítás elméleteit mindenkor a célokban és feladatokban meghatározott tanulói teljesítményekre való tekintettel dolgozták ki. Az elméletekre azonban olyan közvetett és közvetlen irányítás épült, amely a tanítás anyagán kívül a tanító beavatkozását tagolta lépésékre, abban a feltevésben, hogy e lépések maguktól motiválják az összes tanulót, kiváltják bennük a kitűzött célok eléréséhez szükséges tartós erőfeszítéseket.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékTanulás, gondolkodás, iskola A tanulás programozása Irodalom Névmutató |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Kiss Árpád |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1973-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 170,8 MB |
méret | 367 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | 52537 |
leltári szám/regisztrációs szám | 371 K52/4957 |