Tankönyvekről - mindenkinek (részlet)
A pedagógia időszerű kérdései
szöveg
A tanulás legfontosabb eszköze: a tankönyv - közvetlenül vagy közvetve, mindennapi "segítőtársként" vagy könyvespolci érdekességként - szinte mindenkit érint, érdekel. Ezért beszélnek és írnak róla oly sokat: vitatják, méltatják vagy ostorozzák, ajánlják vagy keresik a tankönyveket.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékGondolatok a tankönyvekről Konkrétumok fényénél A korszerű tankönyv Milyen legyen az irodalomkönyv? A tankönyv és a tankönyvkiadás szakirodalma (1968-tól 1978 szeptemberéig) |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Tankönyvkiadó |
közreműködő | Válogatta és szerkesztette: Karlovitz János |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1980-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 82,2 MB |
méret | 281 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISSN 0138-936X |
azonosító | ISBN 963 17 4741 7 |
azonosító | 52860/3 |
leltári szám/regisztrációs szám | 371 T28/1 |