Elmés játékok, játékos elmék
Harmadik, átdolgozott és bővített kiadás
szöveg
A játékos tevékenység - törvényalkotás. A játék pedig a maga megszabott rendjével, pontosan körvonalazott szabályaival sajátos, önálló kis birodalom, amelyet a játékos vagy a játékostársaság épít - kedve szerint - magamagának.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Játék |
tárgy | nyelv |
tárgy | könyv |
tartalomjegyzék | Játékok a történelemben teljes tartalomjegyzékSzépapáink szórakoznak Anagramma - avagy egy játék végigkíséri a történelmet Az irodalmi kávéházban Furcsa holmi Játékok nehéz időkben A közelmúlt régiségei és újdonságai Játszik az egész ország |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Lukácsy András |
kiadó | Móra Ferenc Könyvkiadó |
közreműködő | Illusztráció: Engel Tevan István |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 18,9 MB |
méret | 357 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 11 4143 8 |
leltári szám/regisztrációs szám | 794 L94/22484 |