Játékra nevelés a gyógypedagógiai óvodában (részlet)
Gyógypedagógiai Továbbképzés Könyvtára 33.
szöveg
"Az óvodás korú gyermek életének legfőbb tevékenysége a játék. Ugyanazt jelenti számára, mint a felnőttnek a munka. Gorkij szerint: a környezet megismerésének eszköze. A játék adja a legtöbb lehetőséget a gyerek megismerésére, amely nem könnyű feladat."
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | oktatási segédlet |
tárgy | játékok |
tartalomjegyzék | A játék értelmezése, szerepe a gyermek megismerésében, fejlesztésében teljes tartalomjegyzékAz értelmi fogyatékos óvodás gyermek és játék A játék helye a gyógypedagógiai óvodában A játékra nevelés feltételei Legfontosabb játékszerek az óvodában Játékfajták Gyakorló játék Mozgásos játékok, mondókák Elemi konstruálás, építés Szerepjátékok Didaktikus játékötletek A gyógypedagógiai óvodák alap játékkészlete Felhasznált irodalom |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Kissné Haffner Éva |
kiadó | Országos Pedagógiai Intézet |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
hivatalos kibocsátás | 1987-09-15 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 40,5 MB |
méret | 75 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 682 115 1 |
azonosító | ISSN 0230 032 x |