Vizsgálatok a nevelés-oktatás korszerűsítésével kapcsolatban (részlet)
Pedagógiai közlemények 18.
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Neveléstudományi Tanszékének kiadványai
szöveg
Az ELTE Neveléstudományi és Lélektani Tanszékcsoportjának 1975. április 30-i felszabadulási jubileumi ülésszakán elhangzott pedagógiai előadások nyomán készült tanulmányok.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | nevelés |
tárgy | oktatás |
tárgy | pedagógia |
tartalomjegyzék | Az olvasóhoz teljes tartalomjegyzékElőszó -Dr. Nagy Sándor: Új fejlemények az oktatás elméletében -M. Nádasi Mária: Az oktatási és nevelési folyamat egysége a tanítási órán. -Réthy Endréné: A tanári magatartás jellemzése a direkt és indirekt reakciók hányadosa alapján -Bábosi István: A közvetett ráhatás szerepe a nevelési folyamatban -Horváth Lajos: A közösségi tapasztalatok feldolgozásának szerepe az általános iskolai önkormányzat fejlesztésében -Golnhofer Erzsébet: Az előadás-kutatás módszertani kérdései -Mészáros István: A neveléstudomány rendszere az első magyar neveléselméletben (1827) Idegen nyelvű részek (orosz, francia, angol, német) |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1977-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 57,1 MB |
méret | 181 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | 52324/18 |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 V93/12040 |