A differenciált beiskolázás néhány mérőeszköze (részlet)
Személyiségfejlesztés
szöveg
A pedagógia régi igénye a pszichológiával szemben, hogy segítsen a tanulók adottságainak, képességeinek, fejlettségi szintjének megállapításában, pontos mérésében.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | nevelési és oktatási témájú könyv |
tárgy | Papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés a képességek és tulajdonságok diagnosztizálása teljes tartalomjegyzékI. 4-5 éves gyermekek teljesítménye a Bender A-próbában II. A Budapesti Binet-teszttel végzett vizsgálatokról III. A Marianne Frostig-féle vizuálja percepciót vizsgáló teszt működésére vonatkozó tapasztalatok ötéves gyermekeknél IV. Emberalak ábrázolásának minősítése a Goodenough-féle eljárással V. A SON-teszttel végzett vizsgálatok tapasztalatai VI. PREFER VII. A 4-5 éves gyermekek fejlettségének vizsgálatára használt eszközök rendszerének elemzése Irodalom |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Vidákovich Tibor, Gerebenné Várbíró Katalin |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Budapest |
időbeli vonatkozás | 1989 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 19,2 MB |
méret | 133 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 05 5525 5 |
azonosító | ISSN 0238-0080 |