A neveléstudomány szaknyelve (részlet)
Neopozitivizmus a polgári pedagógiában
A pedagógia időszerű kérdései külföldön 41.
szöveg
"Az összehasonlító pedagógia az elmúlt évtizedek neveléstudományának nagy fölfedezése. Bár eredete a XIX. századba nyúlik vissza, csak akkor indult fejlődésnek, amikor a kutatók felismerték, hogy az oktatásügyi kérdésekre hasznos válaszokat ad. Az összehasonlító pedagógia eredeti értelme szerint más országok oktatási rendszerének vizsgálata a hazai gyakorlat javítása, megreformálása céljából." A szerző
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | A pedagógia időszerű kérdései külföldön 40. |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Nevelétudomány |
tárgy | Neopozitivizmus |
tárgy | Papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzék1. A nyelvi-logikai analízis mint pedagógiatörténeti jelenség 2. A nyelvi-logikai analízis mint neveléselméleti probléma 3. A nyelvi-logikai analízis mint neveléstudományi módszer |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Kozma Tamás |
kiadó | Tankönyvkiadó |
közreműködő | Szerkeszti: Illés Lajosné |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1974-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 87,3 MB |
méret | 107 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | ISBN 963 17 0649 4 |
azonosító | 52401/40 |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 K87/4545 |