Az iskolafokozatok távlati tervezése (részlet)
szöveg
A magyar iskolareformmal kapcsolatos 1961. III. törvény előkészítése és megvalósítása során felmerülő problémák nálunk is - mint világszerte - sürgetően követelték és követelik a tervezési módszerek kidolgozását.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Tervezés |
tárgy | Iskolarendszer |
tárgy | Papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezető teljes tartalomjegyzékElső rész Első fejezet Az iskolarendszer távlati tervezésének fogalma I. Az iskolarendszer mint a tervezés egyik fő területe II.Az iskolarendszer tervezésének célja és feladatai 1.Az iskolarendszer személyi állománya mint tervezési feladat ..Folytatás a feltöltött dokumentumban |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Dr. Nagy József |
kiadó | Tankönyvkiadó |
közreműködő | Fedél tervező és műszaki szerkesztő: Szabó György, Felelős szerkesztő: Serf Egyedné, Grafikai szerkesztő. Lojd Lajos |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1970-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 229 oldal |
méret | 44.3MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 |
leltári szám/regisztrációs szám | N22 |
leltári szám/regisztrációs szám | 5112 |