T.E.T. - A tanári hatékonyság fejlesztése (részlet)

szöveg

A tanárok akkor alkalmazhatják sikeresen a Tanári hatékonyság Fejlesztése módszereit az iskolában, ha együttműködő tanulási környezet támogatja őket az otthonokban. Ezért javasoljuk, hogy vegyék rá diákjaik szüleit a T.E.T.-tel* való megismerkedésre. (A Kiegészítő fejezet foglalkozik a szülők tanári szerepével, és azzal, hogyan lehet jobb tanulási környezetet kialakítani otthon.)

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tárgy nevelési és oktatási témájú könyv
tartalomjegyzék
I. Tanár-diák kapcsolatok: A hiányzó láncszem
II. Az eredményes tanár-diák kapcsolat modellje
III. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákoknak vannak problémái?
A verbális kommunikáció két fajtája és a diákokra gyakorolt hatásuk: Lajstrom
IV. Az aktív hallgatás sokoldalú felhasználása
V. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákok viselkedése gondot okoz nekik?
VI. Hogyan változtattuk meg az osztálytermi környezetet a problémák megelőzése céljából?
VII. Iskolai konfliktusok
VIII. A konfliktusmegoldás vereségmentes módszere
IX. A vereségmentes módszer egyéb alkalmazásai
X. Az értékek összeütközése az iskolában
XI. Tegyük az iskolát tanulásra alkalmasabb hellyé
Kiegészítő fejezet: Hogyan kezeljük a tanulási problémákat otthon?
Köszönetnyilvántartás
Ajánlott olvasmányok
Kapcsolódó magyar nyelvű irodalom
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Thomas Gordon
kiadó Gondolat Kiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
térbeli vonatkozás Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
időbeli vonatkozás 1990
Jellemzők
hordozó papír
méret 42,8 MB
méret 343 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító ISBN 963 292 295 1