T.E.T. - A tanári hatékonyság fejlesztése (részlet)
szöveg
A tanárok akkor alkalmazhatják sikeresen a Tanári hatékonyság Fejlesztése módszereit az iskolában, ha együttműködő tanulási környezet támogatja őket az otthonokban. Ezért javasoljuk, hogy vegyék rá diákjaik szüleit a T.E.T.-tel* való megismerkedésre. (A Kiegészítő fejezet foglalkozik a szülők tanári szerepével, és azzal, hogyan lehet jobb tanulási környezetet kialakítani otthon.)
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | nevelési és oktatási témájú könyv |
tartalomjegyzék | I. Tanár-diák kapcsolatok: A hiányzó láncszem teljes tartalomjegyzékII. Az eredményes tanár-diák kapcsolat modellje III. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákoknak vannak problémái? A verbális kommunikáció két fajtája és a diákokra gyakorolt hatásuk: Lajstrom IV. Az aktív hallgatás sokoldalú felhasználása V. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákok viselkedése gondot okoz nekik? VI. Hogyan változtattuk meg az osztálytermi környezetet a problémák megelőzése céljából? VII. Iskolai konfliktusok VIII. A konfliktusmegoldás vereségmentes módszere IX. A vereségmentes módszer egyéb alkalmazásai X. Az értékek összeütközése az iskolában XI. Tegyük az iskolát tanulásra alkalmasabb hellyé Kiegészítő fejezet: Hogyan kezeljük a tanulási problémákat otthon? Köszönetnyilvántartás Ajánlott olvasmányok Kapcsolódó magyar nyelvű irodalom |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Thomas Gordon |
kiadó | Gondolat Kiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
időbeli vonatkozás | 1990 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 42,8 MB |
méret | 343 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 292 295 1 |