Tanulmányok a neveléstudomány köréből 1968-1970 (részlet)
A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának gyűjteménye
szöveg
A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának tizenegyedik kötete a tanulás programozására irányuló kutatásokba nyújt betekintést.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Papír alapú könyv |
tárgy | Nevelés |
tárgy | Tanítás |
tartalomjegyzék | Előszó teljes tartalomjegyzékKiss Árpád: Bevezetés Kulic, Václav: A cselekvés eredményét kísérő szubjektív evidencia érvényessége a tanulásban és a probléma megoldásában Milan, Mikulás: Az általános iskolai tananyag racionalizálásának kísérleti terve Jakubovits Elek: Egy tanítási téma algoritmizálása ...Folytatás a feltöltött dokumentumban |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
közreműködő | Műszaki szerkesztő: Merkly László, Szerkesztő: dr. Halász Margit |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1970-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 479 oldal |
méret | 54,2 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 |
leltári szám/regisztrációs szám | T28 |
leltári szám/regisztrációs szám | 1893 |