Neveléselmélet és Iskolakutatás 1983. II. évfolyam 1. szám (részlet)
Tudományos közlemények
szöveg
"A pedagógus magatartásának a szerep kategóriája segítségével való leírása, elemzése sorában helyet foglaló vizsgálat - egy 1980. telén lezajlott többszempontú empirikus vizsgálat részeként - arra vonatkozóan gyűjtött információkat, miképp oszt a nevelőtestület (a munkamegosztásban formálisan nem is szabályozott mutatók mentén) szerepeket-elsősorban az érzelmi skála mentén, illetve a "teljes élet"-et reprodukáló "kis társadalomnak" tulajdonítható feladatmegosztás alapján." (Trencsényi László)
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | Neveléselmélet és Iskolakutataás |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Nevelés, tudomány |
tárgy | részlet |
tartalomjegyzék | A pedagóguskollektíva informális szerepei az általános iskolában teljes tartalomjegyzékIskolai kísérletek Az informatika oktatása és az oktatás informatizálása (J. - C. Simon, L 'éducation et l' Informatisation de la société) A flexibilis feladatmegoldás képessége (M. Carlier, Étude différentielle d'une modalité de la créativité: La flexibilité) |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Országon Pedagógiai Intézet Neveléselméleti és Iskolakutatási Önálló Osztálya |
közreműködő | Szerkesztő: Habermann M. Gusztáv, Felelős szerkesztő: Mihály Ottó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1983-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 67 oldal |
méret | 36,3 MB |
méret | 22,5 cm |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 681 577 1 |
azonosító | ISSN 0231-3480 |