Pedagógiai Szemle 1969/10. szám (részlet)
XIX. évfolyam
szöveg
Az Országos Pedagógiai Intézet folyóirata
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | Pedagógiai Szemle |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Folyóirat |
tárgy | oktatás |
tárgy | pedagógia |
tárgy | részlet |
tartalomjegyzék | A nevelés elmélete és gyakorlata teljes tartalomjegyzékA tantárgymódszertanok fejlesztésének időszerűsége Szebenyi Péter: Tantárgymódszertanok összehasonlító vizsgálata Nagy György: A testnevelés-tantárgy filozófiai problémái Komár Pálné: Az állandó tantervnek is lehetnek változó tényezői Tihanyi Ferenc: A fizikatanítás fejlesztésének egyik pólusa: Az életszerűség Arató Ferenc: A tanulók órán kívül szerzett termelési ismeretei Balázs Györgyné: A határtudományok szerepe a metodikai kutatásokban Szende Ottó: mérőműszeres mozgáskutatás felhasználása a metodikában Baranyai Erzsébet: A kombinatív számolási készség egyes vonásai Neveléstörténet Szemle Krónika |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Ifjúsági Lapkiadó Vállalat |
közreműködő | Felelős szerkesztő: Bakonyi Pál |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1969-10-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 32,5 MB |
méret | 95 oldal |
méret | 23 cm |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |