Pedagógiai Szemle 1975. szeptember (részlet)
XXV. évfolyam 9. szám
szöveg
A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Pedagógiai Intézet folyóirata
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | Pedagógiai Szemle |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Folyóirat - pedagógia |
tárgy | részlet |
tartalomjegyzék | TANULMÁNYOK teljes tartalomjegyzékNagy Sándor: A deduktív megismerési formák jelentősége az oktatásban Kádárné Fülöp Judit: Cél- és követelményrendszer az értelmes olvasás fejlesztéséhez Szabadi Ilona: Óvodai oktatás - iskolára előkészítés a hazai óvodákban Vámos Vera: Pedagógiai koncepciók Herbert Marcuse filozófiájában Sántha Pál: Középiskolás diákok részvétele a művelődési otthonok rendezvényein FIGYELŐ Bernáth József: A permanens művelődés iskolai megalapozásának néhány kérdése - Kandidátusi értekezés tézisei, 1975. Illés Lajosné: Nemzetközi áttekintés az összehasonlító pedagógiának mint tantárgynak oktatásáról a tanárképzésben Ajánlás az összehasonlító pedagógia oktatására az egyetemi és főiskolai tanárképzésben (MPT összehasonlító pedagógiai szakosztálya) SZEMLE KRÓNIKA IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Ifjúsági Lapkiadó Vállalat |
közreműködő | Felelős szerkesztő: Balogh László |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1975-09-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 24 MB |
méret | 95 oldal |
méret | 22,5 cm |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |