Pedagógiai Szemle 1975. szeptember (részlet)

XXV. évfolyam 9. szám

szöveg

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Pedagógiai Intézet folyóirata

Cím(ek), nyelv
része Pedagógiai Szemle
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Folyóirat - pedagógia
tárgy részlet
tartalomjegyzék
TANULMÁNYOK
Nagy Sándor: A deduktív megismerési formák jelentősége az oktatásban
Kádárné Fülöp Judit: Cél- és követelményrendszer az értelmes olvasás fejlesztéséhez
Szabadi Ilona: Óvodai oktatás - iskolára előkészítés a hazai óvodákban
Vámos Vera: Pedagógiai koncepciók Herbert Marcuse filozófiájában
Sántha Pál: Középiskolás diákok részvétele a művelődési otthonok rendezvényein
FIGYELŐ
Bernáth József: A permanens művelődés iskolai megalapozásának néhány kérdése - Kandidátusi értekezés tézisei, 1975.
Illés Lajosné: Nemzetközi áttekintés az összehasonlító pedagógiának mint tantárgynak oktatásáról a tanárképzésben
Ajánlás az összehasonlító pedagógia oktatására az egyetemi és főiskolai tanárképzésben (MPT összehasonlító pedagógiai szakosztálya)
SZEMLE
KRÓNIKA
IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
kiadó Ifjúsági Lapkiadó Vállalat
közreműködő Felelős szerkesztő: Balogh László
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1975-09-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 24 MB
méret 95 oldal
méret 22,5 cm
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár