Pedagógiai Szemle 1976. február (részlet)
XXVI. évfolyam 2. szám
szöveg
A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Pedagógiai Intézet folyóirata
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | Pedagógiai Szemle |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Folyóirat - pedagógia |
tárgy | Pedagógiai Szemle |
tárgy | részlet |
tartalomjegyzék | TANULMÁNYOK teljes tartalomjegyzékBerecz János: Az ifjúság és a békés egymás mellett élés UNESCO ajánlás: A nemzetközi megértésre, együttműködésre és békére, az emberi és az alapvető szabadságjogok tiszteletére nevelésről Fakász Tibor: Gondolatok az eszménykép, példakép pedagógiai fogalmához Mailáthné Cserhalmi Magda: Az önismeret és a morális tudat fejlesztésének jelentősége a személyiségformálásban Kovács Sándor: Hogyan látja a gyermekvezető saját helyét az iskola szervezetében? FIGYELŐ Gyaraki F. Frigyes: Néhány észrevétel Reichardt Imre: Feladatmegoldások algoritmusainak általánosítása című tanulmányához Kelemen Elemér: Oktatásügyi irányítás, pedagógus-továbbképzés a Német Demokratikus Köztársaságban SZEMLE KRÓNIKA IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Ifjúsági Lapkiadó Vállalat |
közreműködő | Felelős szerkesztő: Balogh László |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1976-02-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 28,9 MB |
méret | 96 oldal |
méret | 22,5 cm |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |