A kémiatanítás problémái (részlet)

A tanulók tudásának ellenörzése, értékelése és osztályozása az általános iskolai kémiaoktatásban

szöveg

A tanulók tudásának ellenőrzése, értékelése és osztályozása az a területe a pedagógiának, amely nap mint nap a legtöbb problémát veti fel. A helyes értékelés és osztályozás igen nagy jelentőséggel bír a személyiség formálásában. A helyes módon történő értékelés fokozza az eredményeket, a helytelen lerontja azokat. A szerző jól ismeri az utóbbi évtizedek didaktikai fejlődésének eredményeit, a változásokat az ellenőrzés-értékelés területén egyaránt. Mivel megszűnt a kémia területén is a szóbeli feleltetés egyeduralma, a gyakorlópedagógusoknak komoly segítséget fog jelenteni az írásbeli számonkérések alkalmával kapcsolatos útmutatások és tanácsok.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Könyv
tárgy kémiaoktatás
tárgy oktatási problémák
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző dr.Sárik Tibor
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
dátum 1979-04-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 43,4 MB
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Közművelődési Központ és Könyvtár
leltári szám/regisztrációs szám 16137