A kémiatanítás problémái (részlet)
A tanulók tudásának ellenörzése, értékelése és osztályozása az általános iskolai kémiaoktatásban
A tanulók tudásának ellenőrzése, értékelése és osztályozása az a területe a pedagógiának, amely nap mint nap a legtöbb problémát veti fel. A helyes értékelés és osztályozás igen nagy jelentőséggel bír a személyiség formálásában. A helyes módon történő értékelés fokozza az eredményeket, a helytelen lerontja azokat. A szerző jól ismeri az utóbbi évtizedek didaktikai fejlődésének eredményeit, a változásokat az ellenőrzés-értékelés területén egyaránt. Mivel megszűnt a kémia területén is a szóbeli feleltetés egyeduralma, a gyakorlópedagógusoknak komoly segítséget fog jelenteni az írásbeli számonkérések alkalmával kapcsolatos útmutatások és tanácsok.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Könyv |
tárgy | kémiaoktatás |
tárgy | oktatási problémák |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | dr.Sárik Tibor |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
dátum | 1979-04-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 43,4 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | 16137 |