Melyiket válasszam? (részlet)
Olvasás-írástanítás 1. osztályban
szöveg
...az egyes metodikai-technikai kérdések körüli nézeteltérések hosszú időn át elterelték a figyelmet a döntő kérdésekről, arról, hogy a gyerek az iskolában az olvasást ... szellemi mozgásként tapasztalja ... a szellemi mozgás ebben az összefüggésben azt jelenti, hogy a gyerekeknek egyéni és társas tapasztalatra kell szert tenniök, melynek fényében az olvasás és az írás tanulás saját kommunikációs lehetőségeik kiszélesítésével egyenlő, és ezért fontos saját életvitelük alakításában.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Könyv |
tárgy | olvasás-írás |
tárgy | tanítás |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | OPI-MM |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
dátum | 1990-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 129 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | 26.633 |