A közoktatás fejlesztése és a pszichológia (részlet)
Neveléstudomány és társadalmi gyakorlat 13.
szöveg
Közoktatásunk fejlesztésének egyik feltétele, hogy megfelelő iskolarendszerünk legyen és korszerű tanterveket dolgozzunk ki. Nem kevésbé fontos feltétele azonban az is, hogy megfelelő tanítási, nevelési módszereket alkalmazzunk a korszerű tantervek megvalósítása során.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | közoktatás |
tárgy | pszichológia |
tárgy | iskolarendszer |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Lénárd Ferenc |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1979-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 4,3 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | ISBN 963 05 1988 7 |
leltári szám/regisztrációs szám | L77/4621 |