A társadalmi gyakorlat szükségletei és az általános nevelés tartalma (részlet)

Neveléstudomány és társadalmi gyakorlat 9.

szöveg

A legátfogóbb következtetés, melyre a téma tanulmányozása közben jutott az író : a pedagógia fő problémáit- nevezetesen azt, hogy˝mire neveljünk?˝, ˝mivel neveljünk?˝ - elsősorban az össztársadalmi gyakorlat tartalmának és struktúrájának elemzése alapján közelíthetjük meg. Az elméleti analízis azonban csak az egyik megközelítési lehetőség, a másik a nevelési kísérlet.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Papír alapú könyv
tárgy nevelés
tárgy kommunista nevelés
tartalomjegyzék
Előszó
I. A probléma határai
II. Az alapvető társadalmi tevékenységi módok intézményes közvetítések problémái
III.˝Mire neveljünk?˝A kommunista nevelés fő feladata
IV. ˝Mivel neveljünk?˝ A nevelő tevékenységek rendszere
V. ˝Hogyan neveljünk?˝ A párhuzamos hatás
VI. A mindenoldalúság és az ember mindenoldalú fejlesztésének perspektívái
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Gáspár László
kiadó Akadémiai Kiadó
közreműködő Koppány Simon, Horváth Márton
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1977-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 60 oldal
méret 63,1 MB
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Oktatástörténeti Gyűjtemény
azonosító ISBN 963 05 1412 5
leltári szám/regisztrációs szám 4056