A társadalmi gyakorlat szükségletei és az általános nevelés tartalma (részlet)
Neveléstudomány és társadalmi gyakorlat 9.
szöveg
A legátfogóbb következtetés, melyre a téma tanulmányozása közben jutott az író : a pedagógia fő problémáit- nevezetesen azt, hogy˝mire neveljünk?˝, ˝mivel neveljünk?˝ - elsősorban az össztársadalmi gyakorlat tartalmának és struktúrájának elemzése alapján közelíthetjük meg. Az elméleti analízis azonban csak az egyik megközelítési lehetőség, a másik a nevelési kísérlet.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Papír alapú könyv |
tárgy | nevelés |
tárgy | kommunista nevelés |
tartalomjegyzék | Előszó teljes tartalomjegyzékI. A probléma határai II. Az alapvető társadalmi tevékenységi módok intézményes közvetítések problémái III.˝Mire neveljünk?˝A kommunista nevelés fő feladata IV. ˝Mivel neveljünk?˝ A nevelő tevékenységek rendszere V. ˝Hogyan neveljünk?˝ A párhuzamos hatás VI. A mindenoldalúság és az ember mindenoldalú fejlesztésének perspektívái |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Gáspár László |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
közreműködő | Koppány Simon, Horváth Márton |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1977-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 60 oldal |
méret | 63,1 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | ISBN 963 05 1412 5 |
leltári szám/regisztrációs szám | 4056 |