Gondolkodásfejlesztő történelemtanítás (részlet)

Történelemtanítás időszerű kérdései 2.

szöveg

"Tanulmányomban azt próbáltam végiggondolni, hogy mit is jelent a gondolkodásfejlesztés a középiskolai történelemtanításban."

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tárgy gondolkodásfejlesztés
tárgy történelemtanítás
tartalomjegyzék
Gondolkodásfejlesztés és a társadalom kapcsolatáról
A gondolkodásfejlesztés helye a szocialista történelemtanításban
A történelmi ismeretanyag jellege
Az ismeretszerzés útjai a történelemtanításban
Megközelítések
A gondolkodásfejlesztő történelemtanítás módszerei
Módszer-Kombinációk a történelemtanításban
Gondolkodásfejlesztés és érzelmi nevelés
Jegyzetek
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Szabó Károly
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
térbeli vonatkozás Szendrő
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
hivatalos kibocsátás 1971-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 25,8 MB
méret 89 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
leltári szám/regisztrációs szám 5375