Gondolkodásfejlesztő történelemtanítás (részlet)
Történelemtanítás időszerű kérdései 2.
szöveg
"Tanulmányomban azt próbáltam végiggondolni, hogy mit is jelent a gondolkodásfejlesztés a középiskolai történelemtanításban."
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | gondolkodásfejlesztés |
tárgy | történelemtanítás |
tartalomjegyzék | Gondolkodásfejlesztés és a társadalom kapcsolatáról teljes tartalomjegyzékA gondolkodásfejlesztés helye a szocialista történelemtanításban A történelmi ismeretanyag jellege Az ismeretszerzés útjai a történelemtanításban Megközelítések A gondolkodásfejlesztő történelemtanítás módszerei Módszer-Kombinációk a történelemtanításban Gondolkodásfejlesztés és érzelmi nevelés Jegyzetek |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Szabó Károly |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Szendrő |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
hivatalos kibocsátás | 1971-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 25,8 MB |
méret | 89 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | 5375 |