A történelem tanítás időszerű kérdései franciaországban (részlet)
szöveg
A francia történettanítás reform nem kevesebbet merészel, mint azt, hogy a korábbi mesélés, legfeljebb moralizálás helyett a tanártól és tanítványtól egyaránt sokkal nagyobb szellemi erőfeszítést kívánó, viszont a történelem sokkal szélesebb és egyben mélyebb megértését kínáló tananyagot és módszert vezet be az oktatásba.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Előszó teljes tartalomjegyzékA történelemtanítás reformja Franciaországban A történelem tantárgy helye és tananyaga a 6. és az 5. osztályban Reformtankönyvek Befejezés Jegyzetek |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Dr. Nagy Erzsébet |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1981-01-02 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 40,6 MB |
méret | 104 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 17 5783 8 |
leltári szám/regisztrációs szám | 18.682 |