A komplex matematikatanítási módszer (részlet)
pszichológiai hatásvizsgálata
szöveg
A komplex matematikatanítás kísérlete napjaink és a jövő folyamatos, iskolát-oktatást reformáló törekvéseinek szolgálatában áll.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Matematika |
tárgy | tanítás |
tárgy | könyv |
tartalomjegyzék | A pedagógiai módszerek pszichológiai hatásvizsgálatának problémái teljes tartalomjegyzékVilágméretű mozgalom az általános iskolai matematikatanítás megújítására A komplex matematikatanítási kísérletről Pszichológiai vizsgálatunk hipotézisei....... |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Klein Sándor |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1980-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 5,7 MB |
méret | 350 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 05 1737 X |
leltári szám/regisztrációs szám | 371 K58/18189 |