Az ismeretek alkalmazásának pszichológiai problémái (részlet)
Harmadik kiadás
szöveg
Az élet és iskola kapcsolatának problémái oktatási szempontból legáltalánosabban az elmélet és gyakorlat kapcsolatának kérdését vetik fel. A reform alapvető célkitűzése az, hogy az iskola készítse fel az ifjúságot a társadalmi termelőmunkára.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Fizika |
tárgy | tanítás |
tárgy | könyv |
tartalomjegyzék | Az ismeretek alkalmazásának alapvető problémái a szakirodalom tükrében teljes tartalomjegyzékTanult elvek felismerése gyakorlati szituációban Az ismeretek gyakorlati alkalmazása grafikus cselekvésben Az elméleti ismeretek és a gyakorlati cselekvés kölcsönhatása az átmeneti fázisban A gyakorlati cselekvés hatása az ismeretszerzésre A feladat különböző ingereinek hatása az ismeretek aktualizálására és a feladat megoldására Az alkalmazás vizsgálatának pedagógiai-pszichológiai tanulságai Irodalom |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Dr. Nagy László |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1979-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 80,8 MB |
méret | 182 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 17 3915 5 |
leltári szám/regisztrációs szám | 371 N24/15973 |