A tanárok kérdéskultúrája (részlet)

Oktatáslélektani kísérlet

szöveg

A szerző az iskolai pedagógiai tevékenység egyik legáltalánosabb, leghétköznapibb mozzanatát vizsgálja: a kérdezés szerepét, gondolkodást fejlesztő funkcióját az oktató munkában.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Oktatás-Pszichológia
tárgy Kérdéselmélet
tartalomjegyzék
I.Rész: A gondolkodás nevelésének problémája a különböző kutatási iskolák megközelítésének tükrében.
II.Rész: Kérdésvizsgálatok és kérdéselméletek
III.Rész: A tanári kérdések gondolkodást fejlesztő szerepe a jelenlegi iskolai gyakorlatban
IV.Rész: Kísérlet a gondolkodtató tanári kérdéskultúra alkalmazására tanórán
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Nagy Ferenc
kiadó Akadémiai Kiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1976-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 14,1 MB
méret 288. oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító ISBN 963 05 0865 6
leltári szám/regisztrációs szám N18/9674