A tanárok kérdéskultúrája (részlet)
Oktatáslélektani kísérlet
szöveg
A szerző az iskolai pedagógiai tevékenység egyik legáltalánosabb, leghétköznapibb mozzanatát vizsgálja: a kérdezés szerepét, gondolkodást fejlesztő funkcióját az oktató munkában.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Oktatás-Pszichológia |
tárgy | Kérdéselmélet |
tartalomjegyzék | I.Rész: A gondolkodás nevelésének problémája a különböző kutatási iskolák megközelítésének tükrében. teljes tartalomjegyzékII.Rész: Kérdésvizsgálatok és kérdéselméletek III.Rész: A tanári kérdések gondolkodást fejlesztő szerepe a jelenlegi iskolai gyakorlatban IV.Rész: Kísérlet a gondolkodtató tanári kérdéskultúra alkalmazására tanórán |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Nagy Ferenc |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1976-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 14,1 MB |
méret | 288. oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 05 0865 6 |
leltári szám/regisztrációs szám | N18/9674 |