Katonai pszichológia, katonai pedagógia (részlet)
szöveg
A hadügyben végbement forradalmi változások - amelyeket a rakéta-atomfegyverek rendszeresítése idézett elő - jelentősen megnövelték a katonai pszichológia és a katonai pedagógia jelentőségét a katonai nevelésben és oktatásban. Harcosaink kommunista nevelésének és kiváló erkölcsi-harci tulajdonságaik kialakulásának előfeltétele a szovjet katonai pszichológia és katonai pedagógia elveinek, módszereinek, tapasztalatainak alkotó alkalmazása.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Pszichológia |
tárgy | katonai pszichológia |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékA katonai pszichológia alapjai A katonai pszichológia általános kérdései Az ember lelki folyamatai a katonai tevékenység körülményei között A szovjet katona személyiségének pszichikai tulajdonságai A katonai pedagógia alapjai A katonai pedagógia általános kérdései A szovjet katonák oktatásának elmélete (Didakta) A szovjet katonák nevelésének elmélete |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Lenin Katonapolitikai Akadémia pedagógiai és pszichológiai tanszékének szerzői munkaközössége |
kiadó | Zrínyi Katonai Kiadó |
közreműködő | Fordította: Dr. Auer Kálmán |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Szendrő |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
dátum | 1965-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 32,2 MB |
méret | 488 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | K 27/4401 |