Hátrányos helyzetű kisiskolások (részlet)
Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából
szöveg
Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | nevelési és oktatási témájú szakkönyv |
tartalomjegyzék | Előszó, Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének lehetőségeiről a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet törekvései alapján, Csizmazia Sándor-Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének elemi feltétele: a differenciált tanulásszervezés, Kiss Éva: Beszédfejlesztés társas helyzetekben, Zsolnai Józsefné: Helyesejtés, versmondás, Csík Endre-Horváth Éva-Szabó Eszter: Az olvasási kedv fenntartásától az önművelési igény felkeltéséig, Csizmadia Sándorné: Az írástanulás kudarcainak kudarcainak megelőzése, Csizmadia Sándor: A sikeres helyesírás-tanulás lehetőségei, Mezei Éva-Zsolnai Józsefné: Mimetikus játékok: önkifejezés-irodalmi élményszerzés, Máté Magdolna: Önismeret-önértékelés: sikeres társadalmi beilleszkedés, Farkas Julianna: A pedagógus személyisége és a hátrányos helyzetű gyerekek teljes tartalomjegyzék |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 4,7 MB |
méret | 266 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 17 7923 8 |