Hátrányos helyzetű kisiskolások (részlet)

Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából

szöveg

Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tárgy nevelési és oktatási témájú szakkönyv
tartalomjegyzék
Előszó, Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének lehetőségeiről a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet törekvései alapján, Csizmazia Sándor-Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének elemi feltétele: a differenciált tanulásszervezés, Kiss Éva: Beszédfejlesztés társas helyzetekben, Zsolnai Józsefné: Helyesejtés, versmondás, Csík Endre-Horváth Éva-Szabó Eszter: Az olvasási kedv fenntartásától az önművelési igény felkeltéséig, Csizmadia Sándorné: Az írástanulás kudarcainak kudarcainak megelőzése, Csizmadia Sándor: A sikeres helyesírás-tanulás lehetőségei, Mezei Éva-Zsolnai Józsefné: Mimetikus játékok: önkifejezés-irodalmi élményszerzés, Máté Magdolna: Önismeret-önértékelés: sikeres társadalmi beilleszkedés, Farkas Julianna: A pedagógus személyisége és a hátrányos helyzetű gyerekek
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
Jellemzők
hordozó papír
méret 4,7 MB
méret 266 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító ISBN 963 17 7923 8