Az iskolai munka időszerű kérdései 21 (részlet)
Gyógypedagógiai módszerekkel a hátrányos helyzetű tanulókért
szöveg
A szerzők arról szólva, hogy gyógypedagógiai módszerekkel hogyan lehet segíteni a hátrányos helyzetű tanulókat, egyben azt is jelzik, hogy a gyógypedagógiai oktató-nevelő munka mennyire fontos területe oktatásügyünknek.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | hátrányos helyzet |
tárgy | gyógypedagógia |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
kiadó | Hajdú-Bihar megyei Pedagógus Továbbképzési Intézet házi sokszorosításában |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Debrecen |
térbeli vonatkozás | Szendrő |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
hivatalos kibocsátás | 1983-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 42,6 MB |
méret | 165 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
leltári szám/regisztrációs szám | 26116 |