Az iskolai munka időszerű kérdései 21 (részlet)

Gyógypedagógiai módszerekkel a hátrányos helyzetű tanulókért

szöveg

A szerzők arról szólva, hogy gyógypedagógiai módszerekkel hogyan lehet segíteni a hátrányos helyzetű tanulókat, egyben azt is jelzik, hogy a gyógypedagógiai oktató-nevelő munka mennyire fontos területe oktatásügyünknek.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy papír alapú könyv
tárgy hátrányos helyzet
tárgy gyógypedagógia
célközönség általános
Személyek, testületek
kiadó Hajdú-Bihar megyei Pedagógus Továbbképzési Intézet házi sokszorosításában
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Debrecen
térbeli vonatkozás Szendrő
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
hivatalos kibocsátás 1983-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 42,6 MB
méret 165 oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
leltári szám/regisztrációs szám 26116