Hogyan? - Válogatott tanulmányok
szöveg
A Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Közoktatásáért Közalapítvány kiadásában megjelent tanulmánykötet a közoktatás újszerű formáival, a tehetséggondozással; az informatika diákcélú felhasználásával, az erdei iskolákkal; az alapfokú művészetoktatással és a minőségbiztosítással foglalkozik.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Arany János Tehetséggondozó Program; COMENIUS 2000 Közoktatási Minőségfejlesztési Program; eLearning (oktatási program); Agora program (fejlesztési program); Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Közoktatásáért Közalapítvány (Miskolc); Magyar Tehetséggondozó Társaság (1989-) (Debrecen); Európai Bizottság (1958-) (Brüsszel); |
tárgy | közoktatás; közalapítványok; fejlesztési tervek; oktatásmódszertan; kuratóriumok; pénzgazdálkodás; kistérségi társulások; támogatáspolitika; tehetséggondozás; készségfejlesztés; oktatáspolitika; szocializáció; elemzési módszerek; öröklődési tényezők; teljesítményértékelések; kognitív komponensek; információ feldolgozás; viselkedésminták; szociokulturális öröklődés; személyiség-fejlesztés; modell-alkotás; intelligencia; kreativitás; mentális képességek; emocionális kvóciens (EQ); motivációk; szociális kompetencia; fejlődéspszichológia; családpedagógia; csoportdinamika (tudományág); identitástudat; iskolai nevelés; vezetői kompetenciamérések; differenciált oktatás; gazdagítási mátrix; célprogramok; kooperatív tanulás; tanulás tanítása; felfedeztető tanítás; integrált oktatás; számítógépes oktatás; minőségfejlesztések; nevelésszociológia; társadalmi változások; EU csatlakozás; intézményfenntartás; együttműködő partnerek; szervezetfejlesztés; önértékelések; stratégiai tervek; oktatási intézmények; SWOT analízis (stratégiai tervezési modell); projektek; menedzsment; iskolaválasztás; piacképes oktatás; marketing tevékenységek; intézményimázs; szemléletváltás; gyermekközpontúság; információs rendszerek; diákok; kommunikáció; információs társadalom; informatika oktatás; kerettantervek; esélyegyenlőség; társadalmi szerepvállalás; szakszolgálatok; távoktatás; informatikai eszközök; nevelési tanácsadás; pályázati rendszerek; szociológiai felmérések; hálózatépítések; adatszolgáltatások; környezettudatos nevelés; erdei iskolák; programtervek; kézműves foglalkozások; sportok; mozgásjátékok; csoportépítés; rendszerszemlélet; alternatív gondolkodás; fenntartható fejlődés; életminőség; feladattervek; alapfokú művészeti oktatás; iskolaalapítások; működési engedélyek; jogszabályok; zeneiskolák; önkormányzatok; magániskolák; |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Ódor Ferenc, dr. (1954- ) (politikus); Hörcsik Richárd, dr. (1955-) (politikus); Velkey László, dr. (1955-) (pedagógus); Ábrám Tibor (1961-) (fizikus, tanár); Palik Zoltán; Kuti Adrienn; Alvári Ferenc (vezető főtanácsos, tankerületi igazgató); |
kiadó | Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Közoktatásáért Közalapítvány (Miskolc) |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Miskolc (Borsod-Abaúj-Zemplén) |
térbeli vonatkozás | Borsod-Abaúj-Zemplén (1950-) (Magyarország); Sárospatak (Borsod-Abaúj-Zemplén); Debrecen (Hajdú-Bihar); Tornyospálca (Szabolcs-Szatmár-Bereg); |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Ózd (Borsod-Abaúj-Zemplén) |
dátum | 2002-01-01 |
időbeli vonatkozás | 2002 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 197 oldal; 15,5 x 24,5 cm |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Ismeretlen (Kutatás alatt) |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | ÓMI Városi Könyvtár Helyismereti Gyűjtemény |