Hogyan? - Válogatott tanulmányok

szöveg

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Közoktatásáért Közalapítvány kiadásában megjelent tanulmánykötet a közoktatás újszerű formáival, a tehetséggondozással; az informatika diákcélú felhasználásával, az erdei iskolákkal; az alapfokú művészetoktatással és a minőségbiztosítással foglalkozik.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Arany János Tehetséggondozó Program; COMENIUS 2000 Közoktatási Minőségfejlesztési Program; eLearning (oktatási program); Agora program (fejlesztési program); Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Közoktatásáért Közalapítvány (Miskolc); Magyar Tehetséggondozó Társaság (1989-) (Debrecen); Európai Bizottság (1958-) (Brüsszel);
tárgy közoktatás; közalapítványok; fejlesztési tervek; oktatásmódszertan; kuratóriumok; pénzgazdálkodás; kistérségi társulások; támogatáspolitika; tehetséggondozás; készségfejlesztés; oktatáspolitika; szocializáció; elemzési módszerek; öröklődési tényezők; teljesítményértékelések; kognitív komponensek; információ feldolgozás; viselkedésminták; szociokulturális öröklődés; személyiség-fejlesztés; modell-alkotás; intelligencia; kreativitás; mentális képességek; emocionális kvóciens (EQ); motivációk; szociális kompetencia; fejlődéspszichológia; családpedagógia; csoportdinamika (tudományág); identitástudat; iskolai nevelés; vezetői kompetenciamérések; differenciált oktatás; gazdagítási mátrix; célprogramok; kooperatív tanulás; tanulás tanítása; felfedeztető tanítás; integrált oktatás; számítógépes oktatás; minőségfejlesztések; nevelésszociológia; társadalmi változások; EU csatlakozás; intézményfenntartás; együttműködő partnerek; szervezetfejlesztés; önértékelések; stratégiai tervek; oktatási intézmények; SWOT analízis (stratégiai tervezési modell); projektek; menedzsment; iskolaválasztás; piacképes oktatás; marketing tevékenységek; intézményimázs; szemléletváltás; gyermekközpontúság; információs rendszerek; diákok; kommunikáció; információs társadalom; informatika oktatás; kerettantervek; esélyegyenlőség; társadalmi szerepvállalás; szakszolgálatok; távoktatás; informatikai eszközök; nevelési tanácsadás; pályázati rendszerek; szociológiai felmérések; hálózatépítések; adatszolgáltatások; környezettudatos nevelés; erdei iskolák; programtervek; kézműves foglalkozások; sportok; mozgásjátékok; csoportépítés; rendszerszemlélet; alternatív gondolkodás; fenntartható fejlődés; életminőség; feladattervek; alapfokú művészeti oktatás; iskolaalapítások; működési engedélyek; jogszabályok; zeneiskolák; önkormányzatok; magániskolák;
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Ódor Ferenc, dr. (1954- ) (politikus); Hörcsik Richárd, dr. (1955-) (politikus); Velkey László, dr. (1955-) (pedagógus); Ábrám Tibor (1961-) (fizikus, tanár); Palik Zoltán; Kuti Adrienn; Alvári Ferenc (vezető főtanácsos, tankerületi igazgató);
kiadó Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Közoktatásáért Közalapítvány (Miskolc)
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Miskolc (Borsod-Abaúj-Zemplén)
térbeli vonatkozás Borsod-Abaúj-Zemplén (1950-) (Magyarország); Sárospatak (Borsod-Abaúj-Zemplén); Debrecen (Hajdú-Bihar); Tornyospálca (Szabolcs-Szatmár-Bereg);
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Ózd (Borsod-Abaúj-Zemplén)
dátum 2002-01-01
időbeli vonatkozás 2002
Jellemzők
hordozó papír
méret 197 oldal; 15,5 x 24,5 cm
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Ismeretlen (Kutatás alatt)
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás ÓMI Városi Könyvtár Helyismereti Gyűjtemény