A pedagógia alapfogalmai és a nevelési célrendszer (részlet)
szöveg
Ez a könyv a neveléstudomány néhány alapvető problémájával foglalkozik, mint például a nevelési célrendszerrel és a nevelési felépítmény jellegével.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Pedagógia |
tárgy | célrendszer |
tárgy | nevelés |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékI. fejezet. A pedagógia alapfogalmainak rendszere Nevelés a szó tág értelmében Művelés, művelődés, műveltség A szűkebb értelemben vett nevelés és az oktatás Képzés II. fejezet A kommunista nevelés célrendszere ...Folytatás a feltöltött dokumentumban |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Ágoston György |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
közreműködő | Műszaki szerkesztő: Farkas Imre, Felelős szerkesztő: Kádár Emőke |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1976-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 181oldal |
méret | 43,3 MB |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | ISBN 963 05 0798 6 |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 A 27 |
leltári szám/regisztrációs szám | 3642 |