Közoktatás és pedagógia az abszolutizmus és a dualizmus korában (részlet)
(1849-1918)
Egyetemes neveléstörténet 43-46. füzet
szöveg
"Ez a kötet a magyar közoktatás és pedagógia fejlődésének történetét tekinti át 1849-1918-ig. Az időszak terjedelme, de főként a rendelkezésre álló kutatási eredmények nem tették lehetővé, hogy az oktatás egészével foglalkozzunk. Csupán az általánosan képző alsó és középfokú iskolák történetének, fejlődésének fordulópontjait igyekeztünk nyomon követni." Köte Sándor
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | Egyetemes neveléstörténet 43-46. füzet |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Közoktatás - Magyarország 1948-1918 |
tárgy | Pedagógia |
tárgy | Papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékI. Az osztrák önkényuralom közoktatás-politikája II. A közoktatás a dualizmus időszakában (1867-1918) III. A hazai polgári pedagógia fontosabb elméletei |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Köte Sándor |
kiadó | Tankönyvkiadó |
közreműködő | Szerkeszti: Mészáros István |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1975-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 93,7 MB |
méret | 307 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | ISBN 963 17 1406 3 |
azonosító | 52301/43-46 |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 K91/4562 |