Mikrocsoportok az iskolai osztályokban (részlet)
szöveg
Az általános iskola felsőbb osztályaiban egyre határozottabban jelenik meg a gyermeki én, teret keresve a kötelességek között, meg-megcsillanva a számára adott körülményeknek megfelelően, de felmutatva a társadalmi alapokból felépülő egyedit.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Neveléspszichológia |
tartalomjegyzék | A téma kialakításának előzményei, helyzetének főbb jellemzői teljes tartalomjegyzékA kutatás tárgya és módszerei A szélesebb és a szűkebb minta jellemzése. A kutatómunka megszervezése Az osztályok mikroalakzatainak feltárása és néhány jellemzőjük A közösségi aktivitás szintje és differenciálódása A mikrocsoportok (egységek)nevelőhatást módosító jellege és stabilitása Tanulságok,eredmények,további feladatok Irodalom Mellékletek |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Vastagh Zoltán |
kiadó | Akadémiai Kiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1980-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 7,9 MB |
méret | 192. oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 05 1877 5 |
leltári szám/regisztrációs szám | V 60/19141 |