Az iskola és a művelődési otthon együttműködése (részlet)
Neveléstudomány és társadalmi gyakorlat 7.
szöveg
"A közoktatási és közművelődési intézmények együttműködése napjainkban igen lényeges feladattá vált. A szerző ennek az együttműködésnek a problémáit vizsgálja a nevelésszociológia módszerével. A kötet elsősorban pedagógusokhoz és népművelőkhöz szól." A kiadó
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
része | Neveléstudomány és társadalmi gyakorlat |
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tárgy | Köznevelés |
tárgy | Neveléstudomány |
tartalomjegyzék | Bevezetés teljes tartalomjegyzékI. Kik járnak a diákok közül művelődési otthonokba II. Milyen típusú tevékenységekben vesznek részt a diákok a művelődési otthonokban? III. Az iskolák és a művelődési otthonok együttműködésének lehetősége és szükségessége IV. A művelődési otthonok szerepe a diákok társadalmi beilleszkedésében V. Következtetések és kitekintés Függelék Irodalom |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Sántha Pál |
kiadó | Akadémiai Könyvkiadó |
közreműködő | Sorozatszerkesztő: Vajó Péter |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1976-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 71,2 MB |
méret | 92 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 05 1005 7 |
leltári szám/regisztrációs szám | 370 S17/9867 |