Pedagógiai közlemények 20. (részlet)
A tananyag és az oktatási folyamat tervezésének időszerű kérdései
szöveg
Azok a tanulmányok, amelyek ebben a kötetben olvashatók, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészeti Karának Neveléstudományi Tanszékén az oktatási folyamattal kapcsolatban hosszabb idő óta folytatott kutatások részeredményeként születtek.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | papír alapú könyv |
tartalomjegyzék | Előszó teljes tartalomjegyzékA didaktikai forradalom és az oktatási folyamat tervezésének új lehetőségei A korszerűség értelmezésének rendszerszemléletű megközelítése A tananyag, illetve az oktatási folyamat tematikus tervezése Programozási és gondolkodási stratégiák az oktatási folyamat tervezésében A körszerű didaktika és tananyag átfogó jellegű tervezése A tananyagtervezés iskolai-rendszertani összefüggései Az oktatási folyamat tervezése és a pedagógiai technológia A korszerű taneszközök kialakítását befolyásoló didaktikai tényezők Modern technikai eszközök nevelés-módszertani kérdései<íbr>Rezümék(orosz,francia,angol, német nyelven.) |
célközönség | általános |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Nagy Sándor |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
térbeli vonatkozás | Szendrő |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
hivatalos kibocsátás | 1979-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 67,7 MB |
méret | 160 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
azonosító | ISBN 963 17 3796 9 ISSN 0553-4453 |
leltári szám/regisztrációs szám | 16181 |